Most nem a kísérletezés idejét éljük. A kommunikációs kémcsöveinkben kész az új vegyület. Olyan kommunikációs megoldások, amelyek hatékonyan elősegítik, hogy a vállalkozásod, vállalatod megfeleljen egy új, kettős mércének.
2022.05.26.Kisebbségi részesedést vásárolt a vállalati fenntarthatósági és ESG specialista ESG Core Kft. a Comlab Kommunikációs Tanácsadó Kft-ben. A tranzakció nyomán egy kipróbált csapat állt újra össze. A közös cél az, hogy a Comlab vezető szerepet töltsön be a vállalatok Környezeti, Társadalmi és Vállalatirányítási (ESG) kritériumok szerinti működésének, az átállás folyamatának a kommunikációs támogatásában. Kiemelt terület a Net Zero 2050-es dekarbonizációs folyamatok elősegítése, azonban a fosszilis energiaipar szereplőivel nem dolgoznak majd.
2022.06.01.Furcsa év volt 2020, így furcsa lesz a karácsonya is. Távol vagyunk egymástól, nem tudunk együtt ünnepelni, a személyes találkozók hiányát pedig ki így, ki úgy próbálja feledtetni. Mi most azzal, hogy megosztjuk veletek azt, ami mindenkinek a legszemélyesebb: a saját karácsonyát. Fogadjátok szeretettel legkedvesebb ünnepi ajánlóinkat, történeteinket, receptjeinket és hagyományainkat. Boldog karácsonyt kívánunk!
2020.12.17.Ahogy a Covid-helyzet miatt egyre inkább távolságot tartunk egymástól, egyre fontosabbá válik, hogy megtaláljuk a módját, hogy mégis együtt legyünk. Igaz ez a munkahelyi közösségekre is: soha nem volt még annyira szükség arra, hogy a csapat összetartson és pozitív impulzusokat kapjon, mint most. A karácsonyi buli tehát nem maradhat el, csak épp mindenkinek a saját nappalijába költözik. Hogyan lehet valódi közösségi élmény egy hibrid rendezvényből? Mutatjuk!
2020.11.18.Egyre mobilabbá válunk, folyamatosan online vagyunk és még mindig nem tudunk betelni a történetekkel. Mindez – pár tényleg felhasználóbarát applikációval megtoldva – elhozta a podcastok korát. A műfaj diadalmenete töretlen, Magyarországon is egyik csatorna indul a másik után. Érdemes felzárkóznia ehhez a magyar kommunikációs piacnak, és ha igen, hogyan?
2020.02.14.Üdv a podcast hallgatás gyakorlati oldalán! Ha már mindent megtudtál az elméleti alapokról és a márkák és a podcast viszonyáról, ideje, hogy fejest ugorj a hallgatásukba. Összegyűjtöttünk neked pár kezdő tippet a belerázódáshoz, de szigorúan ajánljuk a saját kedvencek felkutatását! Ha gondolod, írd meg nekünk, te mire jutottál, nem fogsz süket fülekre találni.
2020.02.11.Míg a december csak erről szól, januárban már hajlamosak vagyunk megfeledkezni a karácsonyról. Letudtunk minden ajándékot, rokonlátogatást, rohanást és pihenést és épp azon dolgozunk, hogy az újévi fogadalmainkat legalább két hétig tartsuk. Na meg elkezdjük az éves tervezéseinket is – munkahelyi szinten is.
2020.01.12.Befogadó tervezés. Jól csengő, de amolyan nice-to-have dolog, amivel a valamilyen állandó, súlyos képességzavarral küzdő embereknek segítünk a honlaptervezéskor, mert jó fejek vagyunk. Például beépítünk egy állítható betűméret funkciót a honlapon; fekete alapon sárga betűkkel, képek nélküli verziót is készítünk, kitesszük az akadálymentes ikont és meg is volnánk. Vagy mégsem? A megoldás ennél összetettebb, de az alapok könnyen elsajátíthatók és a mindennapi gyakorlatba ültethetők.
2019.08.21.Hogyan építsünk identitást egy márkának, ami ügyfeleivel a lehető legszemélyesebb témák mentén kerül kapcsolatba? Miként lehet beszélni úgy a traumákról, hogy az ne elidegenítő, hanem másoknak is hasznos lehessen? Miért érdemes kinyitni a lelki egészség ügyét a társadalom széles rétegei felé? Kommunikációs kihívások és válaszok a Traumaközpont Nonprofit Kft. márkaépítése kapcsán.
2019.08.21.A Cofidis kiemelkedő minőségű szakmai sztenderdek szerint működő ügyfélszolgálatot épített fel Magyarországon is. 101 fős ügyfélkapcsolati területtel, három partnercéggel és 32 fős dedikált ügyfélszolgálattal nyújtja pénzügyi szolgáltatásait. Ezt a tudást dobtuk be a közösbe és egy egész napos konferencia segítségével katalizáltuk a szakmai beszélgetést a piac szereplői között.
2019.08.21.A PURINA Dog Chow márkaidentitásának szerves része, hogy négylábú barátainkkal minél többet mozduljunk ki: kiránduljunk, töltsünk időt a szabadban és gyűjtsünk közös élményeket. A feladat: ezt az üzenetet juttassuk el a kalandvágyó kutyatartókhoz.
2019.08.21.Röviden: újradefiniált egy hagyományos ételt, a pörköltet, kígyózó sorokat vonzott egy food truck elé és milliókat gyűjtött jótékony célra. Akinek fontos a miért és a hogyan is, annak mostantól lesz igazán érdekes a PÖRI sztori.
2019.08.21.