Purina 2019.08.21.

A Youtube nézői hálásak a felületre szabott márka­tartalmakért

A PURINA Dog Chow márkaidentitásának szerves része, hogy négylábú barátainkkal minél többet mozduljunk ki: kiránduljunk, töltsünk időt a szabadban és gyűjtsünk közös élményeket. A feladat: ezt az üzenetet juttassuk el a kalandvágyó kutyatartókhoz.

Az ötlet

Nina kutya gyakran és örömmel járja hazánk gyönyörű tájait gazdijával, Ninával. Felszereltük őket egy kamerával, egy GoProval és egy drónnal, gyakoroltuk egy kicsit közösen a vlogolás műfaji sajátosságait és útnak indítottuk őket.

Megszületett a TAPPANCSLISTA.

A megvalósítás

Nina és Lia meghódította a Budai- és a Visegrádi hegységet, a Bakonyt, a Mátrát és a Balaton-felvidéket, közben megosztották tippjeiket, tapasztalataikat és kutyatartási tanácsaikat a nézőkkel.


Tappancslista_Purina

A kommunikáció fő színtere a YouTube volt, emellett bevetettük a márka Facebook oldalát és megjelentünk tematikus PR cikkekben is.


Tappancslista_Purina_Welove

Lia és Nina fél éven át szállította nekünk a szuper nyersanyagokat, amiket mi vágtunk és szerkesztettünk kész adásokká. A nézőkből remarketing listák épültek, majd ezeket is visszacéloztuk az újabb és újabb adásokkal. Így elértük, hogy a nézők egyre jobban megismerjék új kedvenc Youtubereiket és növeltük az elköteleződést.

Az eredmény

  • 6, egyenként 8-10 perc hosszúságú Tappancslista epizód az ország legszebb tájairól
  • közel 1 millió videómegtekintés
  • kiemelkedő, 40% feletti megtekintési arány
  • 4,3 millió fős elérés az online kampánnyal
  • helyezés „Best practice” kategóriában a Purina régiós díjazásán, 14 pályázó ország kampányai közül – a magyar piac itt még soha nem nyert díjat!
  • shortlist 173 nevezésből a DMBP digitális kampány kategóriájában
  • számtalan lelkes nézői visszajelzés
  • büszke projekt team
  • elégedett ügyfélcsapat