Cofidis 2019.08.21.

Lekutattuk, megosztottuk: ügyfélszolgálati konferenciát rendeztünk a Cofidisnek

A Cofidis kiemelkedő minőségű szakmai sztenderdek szerint működő ügyfélszolgálatot épített fel Magyarországon is. 101 fős ügyfélkapcsolati területtel, három partnercéggel és 32 fős dedikált ügyfélszolgálattal nyújtja pénzügyi szolgáltatásait. Ezt a tudást dobtuk be a közösbe és egy egész napos konferencia segítségével katalizáltuk a szakmai beszélgetést a piac szereplői között.

IMG_0925_k-1

A KIINDULÁSI PONT
Ismerjük meg az egyik legnépszerűbb szakma dolgozóit: az ügyfélszolgálatosokat

Ma Magyarországon a foglalkoztatottak – 4,5 millió fő – 3,5% százaléka dolgozik ügyfélszolgálatosként, ami 160 000 főt jelent. De hiába a jelentős arány, mélységében mégis keveset tudunk az ebben a munkakörben elhelyezkedőkről. Az okok között fellelhető, hogy nagyon heterogén csoportról van szó, hiszen az ügyfélszolgálati terület tág fogalom. Ugyanakkor valami mégis összeköti őket: mindannyian főtevékenységükként foglalkoznak ügyfelekkel, legyen szó tanácsadásról, problémamegoldásról vagy ügyintézésről. A magyar piacon a szolgáltató szektorokban évek óta létező trend a jelentős munkaerőhiány, ezáltal igazán nehéz a megfelelő szakemberek megtalálása. Az ügyfélszolgálatos is hiányszakma lett, ebben a szektorban a fluktuáció komoly kihívást jelent a munkáltatóknak: az év során az újonnan belépők aránya az átlagos létszám egyharmadát teszi ki, a kilépőké az egyhatodát.

AZ ESEMÉNY
Teremtsük meg a lehetőséget a tudásmegosztásra

A rendezvény lehetőséget adott az itthoni top vállalatok vezetőinek ismertetni munkaadói oldalról az ügyfélszolgálati munka sokszínűségét, bemutatni a legjobban működő hazai gyakorlatokat, a szektorra jellemző tendenciákat és elemezni az ügyfélkiszolgálási és munkáltatói kihívásokat. A 100 fős konferencia vitákra, párbeszédre ösztönző helyzetképet adott erről az egyébként nagyon diverz szektorról. A kerekasztal beszélgetések nyomán elindult egy tudásmegosztás olyan ügyfélszolgálatok és SSC között, akik más-más iparági területen, teljesen más ügyfélkörrel, más specifikumokkal és kihívásokkal, de ugyanúgy az elégedett és tájékozott ügyfelekért dolgoznak.

cofidis_szakerto_ugyfelszolgalat_konferencia