Üdv a podcast hallgatás gyakorlati oldalán! Ha már mindent megtudtál az elméleti alapokról és a márkák és a podcast viszonyáról, ideje, hogy fejest ugorj a hallgatásukba. Összegyűjtöttünk neked pár kezdő tippet a belerázódáshoz, de szigorúan ajánljuk a saját kedvencek felkutatását! Ha gondolod, írd meg nekünk, te mire jutottál, nem fogsz süket fülekre találni.
2020.02.11.Míg a december csak erről szól, januárban már hajlamosak vagyunk megfeledkezni a karácsonyról. Letudtunk minden ajándékot, rokonlátogatást, rohanást és pihenést és épp azon dolgozunk, hogy az újévi fogadalmainkat legalább két hétig tartsuk. Na meg elkezdjük az éves tervezéseinket is – munkahelyi szinten is.
2020.01.12.Hogyan építsünk identitást egy márkának, ami ügyfeleivel a lehető legszemélyesebb témák mentén kerül kapcsolatba? Miként lehet beszélni úgy a traumákról, hogy az ne elidegenítő, hanem másoknak is hasznos lehessen? Miért érdemes kinyitni a lelki egészség ügyét a társadalom széles rétegei felé? Kommunikációs kihívások és válaszok a Traumaközpont Nonprofit Kft. márkaépítése kapcsán.
2019.08.21.A Cofidis kiemelkedő minőségű szakmai sztenderdek szerint működő ügyfélszolgálatot épített fel Magyarországon is. 101 fős ügyfélkapcsolati területtel, három partnercéggel és 32 fős dedikált ügyfélszolgálattal nyújtja pénzügyi szolgáltatásait. Ezt a tudást dobtuk be a közösbe és egy egész napos konferencia segítségével katalizáltuk a szakmai beszélgetést a piac szereplői között.
2019.08.21.A PURINA Dog Chow márkaidentitásának szerves része, hogy négylábú barátainkkal minél többet mozduljunk ki: kiránduljunk, töltsünk időt a szabadban és gyűjtsünk közös élményeket. A feladat: ezt az üzenetet juttassuk el a kalandvágyó kutyatartókhoz.
2019.08.21.Röviden: újradefiniált egy hagyományos ételt, a pörköltet, kígyózó sorokat vonzott egy food truck elé és milliókat gyűjtött jótékony célra. Akinek fontos a miért és a hogyan is, annak mostantól lesz igazán érdekes a PÖRI sztori.
2019.08.21.