Traumaközpont

Túl a traumákon

Hogyan építsünk identitást egy márkának, ami ügyfeleivel a lehető legszemélyesebb témák mentén kerül kapcsolatba? Miként lehet beszélni úgy a traumákról, hogy az ne elidegenítő, hanem másoknak is hasznos lehessen? Miért érdemes kinyitni a lelki egészség ügyét a társadalom széles rétegei felé? Kommunikációs kihívások és válaszok a Traumaközpont Nonprofit Kft. márkaépítése kapcsán.

2019.08.21.
Purina

A Youtube nézői hálásak a felületre szabott márka­tartalmakért

A PURINA Dog Chow márkaidentitásának szerves része, hogy négylábú barátainkkal minél többet mozduljunk ki: kiránduljunk, töltsünk időt a szabadban és gyűjtsünk közös élményeket. A feladat: ezt az üzenetet juttassuk el a kalandvágyó kutyatartókhoz.

2019.08.21.
Maggi

Mire képes egy szendvics?

Röviden: újradefiniált egy hagyományos ételt, a pörköltet, kígyózó sorokat vonzott egy food truck elé és milliókat gyűjtött jótékony célra. Akinek fontos a miért és a hogyan is, annak mostantól lesz igazán érdekes a PÖRI sztori.

2019.08.21.